PepsiCo. 7Up Lemon Lemon

Musujące orzeźwienie.

Już od kwietnia br. konsumenci w Polsce znajdą na sklepowych półkach musujące lemoniady w przezroczystych butelkach z etykietą w pastelowe paski. Będą mogli delektować się Lemon Lemon od 7UP w dwóch świeżych smakach – cytrynowym i grejpfrutowym.

Dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii lemoniada Lemon Lemon od 7UP ma obniżoną kaloryczność i zawiera tylko 19 kcal na 100 ml napoju.

Konsumenci w Polsce mogą cieszyć się orzeźwiającym smakiem Lemon Lemon od 7UP w opakowaniach o pojemności 250 ml, 500 ml oraz 1 l.

Nowa marka będzie wspierana na rynku intensywnymi działaniami marketingowymi, które obejmą kampanię reklamową w telewizji, Internecie, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 12542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.