Biedronka jest beauty

Od 16 kwietnia w ramach specjalnej oferty sieć oferuje ponad 250 produktów kosmetycznych w supercenach.

W ramach promocji „3 + 1 za darmo!” każdy, kto w dniach 16-21 kwietnia zakupi 4 dowolne produkty z oferty, najtańszy z nich otrzyma za darmo. Podczas jednych zakupów klient może nabyć maksymalnie 12 kosmetyków. Akcją objęte zostały wszystkie artykuły kosmetyczne z różnych kategorii, m.in. kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, higieny jamy ustnej czy dezodoranty.

Ponadto w ofercie „Wiosenny katalog kosmetyków”, obowiązującej także od 16 do 21 kwietnia, Biedronka proponuje artykuły do pielęgnacji ciała. Wśród nich znajdują się produkty dobrze znanych i popularnych na rynku marek.

Biedronka rozwija też ofertę kosmetyków oraz unowocześnia ich ekspozycję.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, systematycznie rozszerzamy kategorię kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała. Rozwijamy ofertę produktów naszych marek własnych, takich jak BeBeauty, ale także poszerzamy zakres współpracy z uznanymi producentami - mówi Marta Letka, dyrektor kategorii z Jeronimo Martins Polska odpowiedzialny za ofertę kosmetyków marek producenckich.

- Dzięki temu w najnowszej ofercie klienci znajdą m.in. produkty takich marek jak: Astor, Dove, Garnier, Head & Shoulders, Nivea, Pantene, Rexona. Tym samym klienci nie muszą już wybierać się na kosmetyczne zakupy do kolejnych sklepów, a wystarczy, że nabędą je podczas codziennych zakupów w Biedronce – dodaje.

W aktualnej ofercie Biedronki na szczególną uwagę zasługują kosmetyki do twarzy i ciała marki własnej Biedronki BeBeauty, takie jak: żel do twarzy w obniżonej cenie 2,99 zł, mleczko i płyn do demakijażu w niższej cenie 3,19 zł, krem nawilżający w cenie 6,75 zł i przeciwzmarszczkowy w cenie 7,49 zł, krem do rąk w cenie 2,99 zł i krem do stóp w cenie obniżonej aż o 40 proc. do 2,99 zł oraz krem do ciała w obniżonej cenie 4,49 zł oraz mleczko do ciała w niższej cenie 5,25 zł.

Wszystkie kosmetyki BeBeauty mają hipoalergiczną formułę i zostały przebadane dermatologicznie.

Na wiosnę z oferty Biedronki sprawdzą się również kremy, płyny micelarne i do demakijażu oraz maski, marek takich jak: AA, Kolastyna, Nivea czy Perfecta oraz kosmetyki makijażowe: podkłady, fluidy, pudry, kredki do oczu, tusze do rzęs oraz lakiery do paznokci marki Astor oraz Bell, a także smakowe pomadki i błyszczyki do ust marki Lip Smacker.

W ofercie sieci znalazły się także produkty do pielęgnacji ciała: mydła, żele pod prysznic, dezodoranty roll-on i w spray’u, wody perfumowane, kremy do rąk i ciała, kremy do depilacji włosów, golarki i preparaty do pielęgnacji włosów, a także higieny jamy ustnej. Wszystkie artykuły to propozycje uznanych marek, takich jak: Aquafresh, Bi-es, Colgate, L’Oréal, Garnier, Pantene, Nivea, Gliss Kur, Sensodyne czy Syoss.

Joanna Hamdan 6414 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }