E. Wedel z największą loterią pianek Ptasie Mleczko w historii

15 kwietnia rozpoczęła się promocja pianek Ptasie Mleczko marki E.Wedel, realizowana pod hasłem "Obgryzaj, znajduj, wygrywaj".

Zabawa potrwa do 22 października, a do zdobycia jest masa atrakcyjnych nagród, w tym rejs w wybranym kierunku świata.

Loteria prowadzona jest na terenie całej Polski. Dla jej uczestników marka E.Wedel przygotowała ponad 3000 nagród, a wśród nich longboardy i karty przedpłacone, oraz cztery nagrody specjalne w postaci rejsu w wybranym kierunku świata.

Aby zdobyć główną wygraną, należy kupić Ptasie Mleczko w opakowaniu objętym loterią, znaleźć w środku pianki w biało-brązowy zebrę i zgłosić się do organizatorów przed 22 października. Dodatkowo każdy, kto do 13 czerwca zgłosi kod z opakowania promocyjnego na stronie www.piankawzebre.pl lub przez SMS, będzie miał szansę na wygranie jednej z 3000 dodatkowych nagród. W obu przypadkach należy zachować zwycięskie opakowanie.

W loterii biorą udział odpowiednio oznaczone opakowania promocyjne pianek Ptasie Mleczko o smakach: strawberry shake, karmellove, śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, cytrynowe, kokos i mango.

Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję reklam odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital prowadzi agencja J. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja Walk PR.

Regulamin i szczegóły promocji znajdują się na www.piankawzebre.pl.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }