"Codziennie baw się smakiem"

Pod takim hasłem 16 kwietnia ruszyła kampania wizerunkowa marki Arla Apetina (Arla Foods).

Jej celem jest zachęcenie do odkrywania nowego oblicza codziennych posiłków.

Inspiracje i przepisy można odnaleźć na stronie www.apetyczneinspiracje.pl, fanpage’u marki oraz w komunikacji outdoorowej. Dodatkowym wsparciem komunikacji będzie kampania prasowa oraz działania online’owe. 

Wraz z kampanią startuje konkurs konsumencki z nagrodami. 

Joanna Hamdan 7163 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }