Ewa Kasprzyk twarzą nowej linii Soraya

Kampania wspierająca sprzedaż nowości ma zacząć się w maju.

Nowa linia kosmetyków do twarzy Soraya Total Collagen przeznaczona jest dla kobiet dojrzałych. W linii jest pięć produktów: trzy kremy na dzień i na noc (50+, 60+ i 70+), krem-koncentrat oraz rozświetlający krem pod oczy i na powieki. Produkty wchodzą właśnie do sprzedaży, a kampania reklamowa, w której twarzą linii będzie aktorka Ewa Kasprzyk, ma zacząć się na początku maja.

Kampania będzie skoncentrowana w TV oraz w prasie. - Mniejsze znaczenie będzie miał internet ze względu na to, że nowa linia przeznaczona jest dla dojrzałych kobiet, które rzadziej niż młodsze korzystają z internetu i do których dotarcie z reklamą jest skuteczniejsze poprzez prasę i telewizje – powiedział Michał Drozd, marketing manager w Orkla Care.

W portfolio marki Soraya jest ok. 10 linii kosmetyków do twarzy dla kobiet, Soraya Total Collagen oznacza poszerzenie tej oferty. Nowość pozycjonowana jest w średnim segmencie cenowym.

Barbara Mikusińska 726 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }