Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Dziki Sad Czereśnia

Unikalne połączenie piwa ze smakiem soczystej czereśni.

Od kwietnia w sprzedaży dostępny jest trzeci, obok Jabłka i Śliwki, wariant marki - Dziki Sad Czereśnia.

Dziki Sad Czereśnia łączy w sobie piwo (60 proc.) oraz napój o smaku czereśni (40 proc.). Podobnie jak dotychczasowe piwa marki zawiera 4,5 proc. alkoholu i dostępny jest w żłobionych butelkach 400 ml. Jest orzeźwiająco lekki, z piwną goryczką przełamaną słodyczą owoców. Pasuje do posiłków oraz ugasi pragnienie w ciepłe dni. To idealne dopełnienie spotkań w gronie znajomych.

Wprowadzenie nowego smaku na rynek wesprze silna komunikacja w mediach, działania w punktach sprzedaży oraz masowy sampling. Od kwietnia do ogólnopolskich stacji telewizyjnych powróci historia rodziny sadowników oraz ich nieodłącznych pomocników – jeży. Kampania przypomni konsumentom o dotychczasowych wariantach Dzikiego Sadu – Jabłku oraz Śliwce, a od maju zobaczymy nową odsłonę kampanii dedykowaną Czereśni.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }