Henkel inwestuje w markę E

Wprowadza nową linię Aromatherapy i zapowiada silne wsparcie marketingowe.

Od marca w sprzedaży są już proszki E Aromatherapy, teraz do sklepów trafiają żele.

- To silna innowacja w segmencie proszków i żeli dzięki zastosowaniu olejków eterycznych – podkreśla Katarzyna Bloch, senior group brand manager Laundry & Home Care w firmie Henkel Polska. Tłumaczy, że nowość jest odpowiedzią na najnowsze trendy i oczekiwania konsumentek, które głównie zaopatrują gospodarstwa domowe w środki do prania. Wymienia m.in. dobre samopoczucie, naturalność, docenienie ziół, a także wellness.

Produkty do prania mają być nie tylko skuteczne, ale i pięknie pachnieć. - 75 proc. emocji jest wyzwalanych przez zapach – mówi Wioleta Adamiec, junior brand manager, Laundry & Home Care Henkel Polska. - O 15 proc. zwiększa skłonność do zakupu, a o 30 proc. zwiększa zainteresowanie marką – dodaje. Wprowadzenie E Aromatherapy to także odpowiedź na potrzebę ciągłych innowacji w segmencie proszków i żeli do prania.

W nowej linii, zarówno w przypadku proszków, jak i żeli, są dwie wersje zapachowe: Malezyjska orchidea i drzewo sandałowe oraz Lawenda z Prowansji i jaśmin. Katarzyna Bloch zapowiada poszerzenie linii o kapsułki, choć nie precyzuje, kiedy. Zapowiada silne wsparcie marketingowe nowości – od lipca w TV, w internecie, a także w sklepach. Dla konsumentów producent zaplanował konkursy.

Marka E do portfolio Henkla weszła w 2014 r., gdy została kupiona od Cussonsa. Wtedy były to proszki, żele oraz płyny do płukania. W 2015 r. Henkel poszerzył ją o jednokomorowe kapsułki, a w 2016 r. - o dwukomorowe. Marka E pozycjonowana jest w segmencie ekonomicznym. - Jest liderem w tym segmencie, z 9-proc. udziałem w kategorii środków piorących – informuje Katarzyna Bloch.

 

 

 

 

Barbara Mikusińska 707 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }