Visa rozdaje bilety na mundial

Visa, partner FIFA oraz oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, uruchomiła kampanię promocyjną związaną ze zbliżającym się mundialem, której głównym elementem jest loteria dla konsumentów. Do wygrania są m.in. pakiety wyjazdowe na mecz Polska - Senegal.

Loterię wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję spotów telewizyjnych, działania marketingowe w internecie, mediach społecznościowych, w sklepach, na stacjach paliw oraz w galeriach handlowych.

Aby mieć szansę na wygranie jednego z 42 pakietów, należy zarejestrować dowolną transakcję powyżej 5 zł dokonaną z Visa (płatność kartą lub smartfonem – w terminalu lub online) na stronie www.visa.pl lub wysyłając SMS o treści „Visa” pod numer 4488. Można to robić wielokrotnie, jednak rejestracji trzeba dokonać tego samego dnia, w którym miała miejsce płatność. Im więcej zgłoszeń, tym większa szansa na wygraną.

Pakiety na spotkanie Polska – Senegal podczas Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018 obejmują m.in. przeloty do Moskwy i z powrotem, noclegi w luksusowym hotelu oraz dwa bilety na mecz 1. kategorii, a także inne atrakcje. Codziennie do wygrania jest jeden pakiet wyjazdowy, zaś losowania zwycięzców odbywają się co tydzień. Na uczestników loterii czekają również koszulki kibica z limitowanej serii, zaprojektowane przez duet Paprocki & Brzozowski specjalnie z okazji mistrzostw, wraz z kartami przedpłaconymi Visa.

Loteria rozpoczęła się 29 marca br. i potrwa do 9 maja br. Towarzyszące jej działania marketingowe obejmują emisję 15- i 30-sekundowych spotów w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych (spoty można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/wiBSSMkcPZ0 i tutaj: https://youtu.be/2KVY5pnH5Dg), aktywność reklamową w kanałach cyfrowych (przede wszystkim w mediach społecznościowych), w tym mobilnych, a także w wyszukiwarkach internetowych.

Ponadto materiały marketingowe zostały umieszczone w sklepach i na stacjach benzynowych. Informacje o loterii są wyświetlane również na ekranach znajdujących się w galeriach handlowych. Materiały reklamowe związane z promocją zostały udostępnione także bankom-wydawcom kart Visa.

- Zbliżające się Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej będą dla polskich kibiców z pewnością wielkim wydarzeniem, ponieważ po 12 latach nasza reprezentacja wraca na mundial - Jakub Kiwior, dyrektor generalny na Polskę i Węgry, Visa. - Jako oficjalny sponsor turnieju w Rosji, chcemy dać szansę użytkownikom kart Visa na obejrzenie na żywo pierwszego meczu Polaków. Trzymamy kciuki za naszych piłkarzy i wierzymy, że uda im się zrealizować ich ambitne cele. Mamy również nadzieję, że nasza loteria rozpali emocje kibiców już na kilka tygodni przed pierwszym gwizdkiem – komentuje Jakub Kiwior.

Katarzyna Pierzchała 1861 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }