Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kasztelan w nowej odsłonie

Celem rebrandingu jest jeszcze mocniejsze podkreślenie, że piwo pochodzi z lokalnego browaru w Sierpcu i warzone jest z naturalnych składników.

Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności – filarów marki.

Celem rebrandingu Kasztelana Niepasteryzowanego jest jeszcze mocniejsze podkreślenie, że piwo pochodzi z lokalnego browaru w Sierpcu i warzone jest z naturalnych składników.

Za kreację nowej etykiety odpowiada agencja Dragon Rouge. Wprowadzeniu odświeżonych opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego towarzyszą działania w sklepach np. materiały POS.

Kasztelan Niepasteryzowane w nowych opakowaniach jest dostępny w sklepach od drugiej połowy marca.

Wprowadzenie odświeżonych opakowań będzie wspierać wielokanałowa kampania reklamowa - działania w telewizji i digitalu, akcje promocyjne i silna komunikacja w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 7163 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }