Polomarket rozwija marki własne

W ofercie sieci pojawiły się między innymi gotowe zupy i sosy oraz słodycze i bakalie.

Polska sieć supermarketów sukcesywnie rozwija kategorię private label.

Dotychczas pod marką GOtove znajdowały się obiady domowe takie jak: gołąbki, pulpety, flaki czy fasolka po bretońsku. Niedawno dołączyły do nich również sosy oraz zupy (instant i gotowe), a wśród nich między innymi barszcz czerwony instant, żurek, barszcz biały i zupa pieczarkowa do gotowania, sos pieczeniowy i sos pieczarkowy.

Asortyment Polomarketu został wzbogacony również m.in. o nowe indeksy marki Bacalis (mieszanka bakalii, orzechy włoskie łuskane i inne), Conchador (pianki w czekoladzie i biszkopty z galaretką) oraz artykuły pieczeniowe pod marką Marysia (kwasek cytrynowy, cukier wanilinowy, proszek do pieczenia i żelatyna).

Polomarket to polska sieć supermarketów istniejąca na rynku od 1997 r. Obecnie liczy ponad 280 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski.

Joanna Hamdan 7163 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }