Żabka pożądana w biurowcach

Kompleks Spark na warszawskiej Woli, Taurus należący do kompleksu EMPARK Mokotów Business Park czy biurowiec Komandorska 12 we Wrocławiu to budynki, w których w ciągu najbliższych miesięcy zostanie otwarty sklep sieci.

- Żabka zmieniła się i dostrzegli to nasi partnerzy. Nowy format sklepów idealnie wpisuje się w nowoczesną infrastrukturę biurowców, a idea convenience odpowiada na potrzeby zabieganych pracowników, którzy chętnie korzystają z naszej bogatej oferty śniadaniowej, przekąsek czy dań gotowych - mówi Agata Michalska, manager ds. ekspansji w Centrach Handlowych w firmie Żabka Polska.

- Dużą popularnością cieszy się Żabka Café, gdzie przy dobrej, świeżo mielonej kawie można na chwilę przysiąść, a nawet, odbyć krótkie spotkanie służbowe - dodaje.

Jej zdaniem lokalizacja kompleksów biurowych sprzyja dużemu natężeniu ruchu pieszych, dlatego sklepy Żabka zlokalizowane w biurowcach są zaprojektowane optymalnie, by mogli korzystać z nich zarówno pracownicy budynków, jak i klienci z zewnątrz. Często można do nich wejść od strony ulicy i od wewnątrz budynku, dzięki czemu sklep może być czynny w innych godzinach niż te, w których funkcjonuje biurowiec.

- Żabka jest pożądanym operatorem punktów sprzedaży w takich biurowcach jak nasz. Dzięki sklepowi, który z powodzeniem funkcjonuje już od roku, osoby pracujące w budynku Chałubińskiego 8 mogą robić zakupy bez konieczności opuszczania nieruchomości, co jest olbrzymią oszczędnością czasu i wygodą. Oferta sklepu dostosowana jest do ich potrzeb, ale korzystać z niej mogą także klienci z zewnątrz. Nawiązanie współpracy z firmą Żabka było dobrą decyzją, która pozytywnie wpłynęła także na innych najemców. Zauważamy także, że coraz więcej biurowców idzie w nasze ślady i decydują się na udostępnienie przestrzeni sklepom Żabka – mówi Edyta Oleśkiewicz z Warsaw Plaza Holding, współwłaściciela budynku Chałubińskiego 8.

Żabka Polska rozwija współpracę z deweloperami i zamierza otwierać kolejne sklepy w biurowcach. Sklepy Żabka funkcjonują już m.in. w wieżowcach Chałubińskiego 8, Orco Tower czy Hortus w Warszawie.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży. Sieci sklepów Żabka i Freshmarket to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. 

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }