Bracia Koral startują z nową stroną

Oprócz prezentacji dwóch linii lodów premium - Lody Jak Dawniej i Smaki Dzieciństwa, już wkrótce będzie można na niej znaleźć także przepisy na lodowe kompozycje oraz desery autorstwa Łukasza Konika, kucharza i ambasadora marki.

Nowa odsłona serwisu www.braciakoral.pl pozwoli konsumentom zapoznać się z kolekcją lodów: impulsowych – rożków i lodów na patyku, familijnych w dużych opakowaniach, segmentu HoReCa w postaci 26 smaków oraz  nowej linii lodów „Smaki Dzieciństwa” w specjalnych przezroczystych słoiczkach i smakach: „Sernik Mamusi” i „Krem orzechowo-czekoladowy”.

Strona ma za zadanie nie tylko prezentować ofertę marki, ale również inspirować, czyli przekazywać wiedzę i pomysły eksperta oraz kucharza - Łukasza Konika. Będzie on za pomocą publikowanych przepisów pomagał odwiedzającym stronę stworzyć desery i pokazywał jak jeść lody na różne, oryginalne sposoby w domowym zaciszu. Oprócz tego na nowej stronie systematycznie będę pojawiać się również informacje o nowych lodach w kolekcji, konkursach konsumenckich i wszelkich aktualnościach związanych z życiem marki.

Bracia Koral to marka obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz, powstałej w 2018 r., Smaki Dzieciństwa. Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej: w opakowaniach familijnych oraz jako lody impulsowe, a także w kanałach dystrybucji HoReCa. Dodatkowo Bracia Koral jako pierwsza marka w Polsce wprowadza na polski rynek lody familijne w słoiczkach PET.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }