Empik jak papiernik

Sieć testuje nowy koncept sklepów Papiernik by Empik.

- To zupełnie nowe miejsce, które powstało by być po sąsiedzku. Nie w dużych galeriach handlowych, ale lokalnie - na osiedlu - zaznacza Empik.

W ofercie sklepu są artykuły szkolne, biurowe i papiernicze, zabawki, klocki, puzzle, gry planszowe, drobne upominki i kartki okolicznościowe oraz selekcja najważniejszych premier książkowych, muzycznych i filmowych. W placówce można także wywołać zdjęcia oraz odebrać paczkę z empik.com lub empikfoto.

Na razie placówki pod szyldem Papiernik by Empik działają w Warszawie przy Al. KEN 83/U3 oraz przy ul. Franciszka Klimczaka 17.

Grupa Empik to największa sieć sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce i lider w kategoriach wydawniczych. W jej skład wchodzą poza ogólnopolską siecią prawie 250 salonów Empik, również księgarnie Mole Mole a także w segmencie online -  Empik.com, serwis empikfoto.pl i księgarnia internetowa Livro.pl, w segmencie dystrybucji -  Platon, jeden z największych dystrybutorów książek w Polsce, współpracujący z ponad 300 wydawcami oraz Spółka Polperfect rozprowadzająca prasę, w segmencie wydawniczym - Grupa Wydawnicza Foksal czyli wydawnictwa W.A.B., Wilga i Buchmann, a w segmencie Digital - spółki Virtualo i Biblioteka Akustyczna, będące liderami dystrybucji i realizacji treści cyfrowych oraz audio a także serwis E-Muzyka – największy agregator muzyki cyfrowej w Polsce.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.