Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Soplica nagrodzona

Jedna z najstarszych marek alkoholowych w Polsce zdobyła złote medale w dwóch kluczowych kategoriach - wódek smakowych i nalewek owocowych - w konkursie Monde Selection 2018.

Nagrodzona złotym medalem Monde Selection 2018 w kategorii nalewek owocowych Soplica Orzech Laskowy to jeden z najpopularniejszych wariantów w smakowym portfolio marki. Jej receptura inspirowana jest tradycyjnymi, dopracowywanymi przez pokolenia przepisami. Sekretem jej niepowtarzalnego smaku są naturalne i starannie wyselekcjonowane orzechy laskowe oraz leżakowanie w specjalnych warunkach.

Drugi złoty medal Monde Selection 2018, tym razem w kategorii wódek smakowych, otrzymała Soplica Staropolska Czarna Jeżyna. Jeżyny pochodzą z tej samej rodziny co częściej spotykane i wykorzystywane w przetwórstwie maliny, a ich mniejsza popularność wynika z faktu, że owoce jeżyny są bardzo wrażliwe na zmiany temperatur i nie nadają się do dłuższego przechowywania – wystarczy jeden dzień w stanie surowym, aby straciły swój unikalny, lekko cierpki smak. Dlatego najlepsze alkohole, takie jak Soplica Staropolska, zestawiane są z owoców wkrótce po zerwaniu z krzewu.

- Nagrody Monde Selection są dla nas dowodem na to, że tradycyjne receptury i naturalne składniki wykorzystywane od lat przy produkcji nalewek i wódek Soplicy stanowią gwarancję najwyższej jakości tych alkoholi. Dwa złote medale, które otrzymały w Brukseli sztandarowe alkohole z portfolio Soplicy, pokazują, że produkowane przez nas alkohole spotykają się z uznaniem nie tylko rodzimych ekspertów i konsumentów, ale także specjalistów z zagranicy, co cieszy nas równie mocno – mówi Klaudia Krupicz, brand manager marki.

Monde Selection to działający od 1961 konkurs jakości dedykowany produktom spożywczym. W gronie jurorów zasiada ponad 70 ekspertów, którzy oceniają wyroby w siedmiu głównych kategoriach, zgodnie ze swoją specjalizacją. Wszystkie zgłoszone produkty biorące udział w konkursie poddawane są szczegółowym badaniom laboratoryjnym, a także degustowane przez ekspertów na zasadzie ślepych testów. Aby dochować należnej staranności, eksperci Monde Selection współpracują z certyfikowanymi laboratoriami i niezależnymi instytucjami badawczymi takimi jak CERIA, BRUCEFO, Instytut Meurice czy NSF Euro Consultants.

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }