Więcej gastronomii w Akademii Inspiracji Makro
Oferta warsztatów dedykowanych tej branży poszerzyła się o szkolenia poświęcone m.in. nowoczesnej kuchni polskiej na lato, przyjęciom komunijnym czy smoothie i koktajlom bezalkoholowym.
Specjalnie dla partnerów biznesowych i klientów z sektora HoReCa uruchomionych zostało osiem nowych szkoleń kulinarnych, barmańskich i baristycznych.
Warsztaty stanowią okazję do poznania nowych receptur i technik, dzięki którym można poszerzyć menu lokalu.
Podczas szkolenia „Street Food” uczestnicy przygotują pod opieką trenera szybkie, nieskomplikowane dania będące połączeniem klasyki z trendami orientalnymi i południowoamerykańskimi. Dowiedzą się również, że kuchnia street food nie ogranicza się wyłącznie do wakacji i może być serwowana przez cały rok.
Warsztaty „Kuchnia vege i fit” pozwolą natomiast tworzyć dania zdrowe, lekkie, niskokaloryczne i pozbawione przetworzonych produktów. Receptury oparte są na eliminacji mięs, ryb czy serów oraz zastąpieniu ich pełnowartościowymi produktami pochodzenia roślinnego.
Akademia Inspiracji oferuje również warsztaty poświęcone komuniom. Eksperci przedstawią klasyczne, ale równocześnie niestandardowe kombinacje smaków i produktów na te tradycyjne rodzinne przyjęcia.
Na klientów czekają także warsztaty poświęcone zupom, wywarom i bazom sosów – ich zróżnicowanym smakom wywodzącym się m.in. z kuchni francuskiej, polskiej i tajskiej.
Akademia Inspiracji zaprasza również na specjalne warsztaty „Nie dzika dziczyzna”, które poprowadzi Wojciech Harapkiewicz, szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasador marek Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, że dziczyzna jest nie tylko zdrowa, ale też prosta w przygotowaniu.
Nowoczesne metody obróbki termicznej i trendy w sposobach prezentacji i aranżacji dań uczestnicy poznają na warsztatach „Nowoczesna kuchnia polska na lato”. Z myślą o tej porze roku przygotowane zostały także szkolenia poświęcone: deserom, orzeźwiającym kawom oraz smoothie i koktajlom bezalkoholowym.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze