Łaciate powraca w kampanii

"Białe po mamie i zdrowe po byku".

Kampania ma przypominać konsumentom, że mleko jest zdrowe i naturalne oraz że pochodzi od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski.

Spoty telewizyjne emitowane będą od 9 kwietnia do końca maja.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Jakubowska/Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor, a postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Wavemaker.

Joanna Hamdan 7163 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }