Po prostu Łowicz. I jego nowy Czekodżem!

Najnowsza kampania przedstawia najnowszą propozycję marki.

Kampania będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w kinach oraz na VOD.

Dodatkowo pojawi się również w Internecie.

Nowość Łowicza będzie mocno wspierana także poprzez działania on-line oraz PR-owe.

Czekodżemy to rozkosz dla podniebienia i bogactwo możliwości. Mogą dopełnić smak wykwintnego deseru, smakowitego śniadania lub… być zajadane prosto ze słoika. Przyjemność płynie z połączenia najwyższej jakości smaków – mlecznej belgijskiej czekolady oraz soczystych, dojrzałych owoców. Nowość Łowicza dostępna jest w czterech wariantach do wyboru: Truskawka, Wiśnia, Śliwka i Brzoskwinia.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }