"1-2-3 ucztujesz Ty!"

To nowa akcja w salonikach Kolportera.

"1-2-3 ucztujesz Ty!" to wiosenna akcja promocyjna organizowana przez właściciela sieci pizzerii Tele Pizza oraz koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem. Nagrodą w akcji jest specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej.

Można go wykorzystać zarówno przy zamówieniach online, jak i przez telefon oraz tych składanych bezpośrednio w lokalach Telepizzy. Wystarczy go podać, zanim zamówienie zostanie złożone (jeśli zamówienie jest składane telefonicznie lub bezpośrednio w lokalu) lub wpisać w polu pojawiającym się po podaniu adresu dostawy i potwierdzić go (jeśli pizza zamawiana jest przez Internet).

– W akcji bierze udział ponad 730 saloników Kolportera zlokalizowanych w całej Polsce. Warunkiem otrzymania specjalnego kodu, upoważniającego do zakupu aż trzech średnich pizz w cenie jednej, jest zakup dwóch napojów o pojemności 0,5 l w jednym z saloników Kolportera. Klienci mogą wybierać spośród takich napojów, jak: Pepsi, Pepsi Bez Kalorii, Pepsi Wild Cherry, Pepsi Lime, Mirinda, 7Up, Mountain Dew lub Lipton Ice Tea. Kod promocyjny można wykorzystać do końca maja – o szczegółach akcji mówi Urszula Łukowiec, starszy specjalista Działu Promocji i Reklamy Kolportera.

Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca, a kod promocyjny znajduje się na paragonie.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 900 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju prawie tysiąc osób.

Joanna Hamdan 12542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.