Winiary ze świątecznymi aktywnościami

BITEME!concept stworzyła kreację i zrealizowała wielkanocną odsłonę kampanii digital dla Majonezu Dekoracyjnego i Sosu Chrzanowego marki.

Ponadto agencja przygotowała i wyprodukowała kontent zdjęciowy oraz video dla innych produktów Winiary m.in.: Barszczu Białego Nasza Specjalność, Żurku Nasza Specjalność, Żurku Razowego, Sosu Pieczeniowego Jasnego oraz Budyniu Śmietankowego.

- Możliwość realizacji całej kampanii od kreacji i przepisów poprzez proces produkcji, pozwoliła nam w pełni wykorzystać potencjał naszego zespołu. Dzięki temu mieliśmy również pełną kontrolę nad spójnością komunikacji. Takie zintegrowane podejście wpływa na wyniki, które następnie analizujemy z klientem pod kątem założonych celów. - dodaje Tomasz Uszyński, współzałożyciel i creative director BITEME!concept.

BITEME!concept dla Majonezu Dekoracyjnego Winiary i Sosu Chrzanowego Winiary stworzyła przepisy, content video, kampanię banerową, reklamy dla VOD oraz kreację postów do social mediów.

Powstała również seria zdjęć z przepisami z wykorzystaniem Majonezu Dekoracyjnego i Sosu Chrzanowego. W tym wypadku założeniem było pokazanie inspirujących przepisów na klasyczne dania w bardziej nowoczesnej odsłonie.

Dla zup m.in. Barszczu Białego Nasza Specjalność, Żurku Nasza Specjalność oraz Żurku Razowego agencja stworzyła zdjęcia wraz z ciekawymi przepisami oraz filmy, prezentujące nowe pomysły na serwowanie tych dań. Dodatkowo stworzone materiały mają również podkreślać występujące różnice w smakach pomiędzy najbardziej wielkanocnymi zupami, czyli barszczem białym i żurkiem

Z kolei Sos Pieczeniowy Jasny Winiary oraz Budyń Śmietankowy Winiary reklamują stworzone przez BITEME!concept filmy, które umieszczone są na You Tube oraz w social mediach.

Joanna Hamdan 14024 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.