MK Cafe rozpieszcza nagrodami

Pod takim hasłem wystartowała z akcja konsumencka wspierająca kawy rozpuszczalne marki.

W ramach akcji każde opakowanie promocyjne kawy MK Café zawiera kod, który można wymienić na zniżkę w wysokości 10 zł u partnerów promocji.

Są nimi: sieć kin Cinema City oraz sieć sklepów Home & You.

Kampania jest kontynuacją zapoczątkowanej w 2017 r. nowej linii komunikacyjnej "kawa rozpieszczalna” stworzonej dla kaw rozpuszczalnych z portfolio marki.

Akcja wsparta jest kampanią w mediach. Promuje ją 15-sekundowy spot, który emitowany jest w telewizji, serwisach VoD, oraz w kinach Cinema City, a także działania bannerowe w internecie. Wsparcie potrwa do 30 kwietnia.

Koncepcję promocji opracowała agencja Brandplace. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają OMD oraz iProspect. Kreację spotu przygotowała agencja GPD. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Joanna Hamdan 13822 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.