Aktywny Specjał

Grupa realizuje wiele akcji marketingowych dedykowanych klientom hurtowym oraz właścicielom sklepów detalicznych.

Wśród nich są: gazetki promocyjne, pikniki handlowe (maj, wrzesień),  targi (listopad) oraz programy lojalnościowe, w których nagrodami  są m.in.  konferencje sprzedażowe w egzotycznych zakątkach świata. 

Do końca marca obowiązuje aktualny katalog Skarby Karaibów 2, który skierowany jest do detalicznych klientów Specjału. Wykorzystując zebrane budżety klient może przeznaczyć je na uczestnictwo w dowolnych konferencjach. Dodatkowo franczyzobiorcy Naszego Sklepu i Livio (ponad 5700 sklepów)  mają możliwość zsumowania zgromadzonych budżetów.  Nagrodami w ramach tego programu są wyjazdy konferencyjne do: Andory, Andaluzji, Berlina i na Karaiby. Listy uczestników do Andory i Andaluzji są już zamknięte, ale do 16 kwietnia można jeszcze zgłosić swoje uczestnictwo w konferencji na Karaibach, a do 10 lipca w weekendowym wyjeździe do Berlina.

Ponadto z początkiem kwietnia startuje nowy program lojalnościowy dla klientów detalicznych. To katalog Bajeczna Podróż 1, który obowiązywał będzie do 30 września.  Zasady udziału w tej akcji są analogiczne, jak w przypadku programu Skarby Karaibów. Klienci gromadzą budżety i sami decydują w jakiej konferencji będą uczestniczyć. Tym razem będą oni mieli do wyboru wyjazd na narty do Kronplatz  we Włoszech (marzec 2019), kąpiele morskie i słoneczne na Cyprze (czerwiec 2019), weekendowy rejs do Szwecji (wrzesień 2019) lub safari w Kenii (grudzień 2019). Terminy zgłoszeń są następujące: Kronopaltz – 10 października 2018, Cypr – 15 stycznia 2019, Szwecja 10 lipca 2019, Kenia – 16 kwietnia 2019.

Z kolei w maju, na otwarcie lata, rzeszowski oddział Specjału oraz sieci franczyzowe Nasz Sklep i Livio zapraszają na kolejny Dzień i Bal Handlowca – spotkanie o charakterze targowym w którym uczestniczy zawsze ponad 120 producentów branży FMCG i HoReCa z całej Polski. Jak zawsze dla właścicieli sklepów przygotowane zostaną promocje i niższe ceny, a także inne dodatkowe atrakcje. Jesienna edycja Dnia Handlowca odbędzie się w tym roku w na początku września.

Największym wydarzeniem w ramach podejmowanych przez GK Specjał działań marketingowych są Międzynarodowe Targi Biznes Żywność Medycyna Auto Flota, które odbędą się listopadzie. Wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz największych imprez handlowych w Polsce i przyciąga każdorazowo ponad 220 producentów z różnych branż oraz kilka tysięcy zwiedzających. W tym roku grupa Specjał szykuje dla uczestników i zwiedzających coś wyjątkowego o szczegółach organizatorzy poinformują już niebawem.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.