

Björn debiutuje na polskim rynku
Producent tego trunku - firma BZK Alco - po raz kolejny postanowiła zakomunikować ten fakt w nietypowy sposób.
Produkt wyróżnia innowacyjne opakowanie: gładkie, matowe, wyglądające jak wyciosane ze szkła, pokryte grubą czcionką. Butelki doskonale komunikują cechy produktu: ideę męskości, wyjątkową moc trunku i jego aksamitny, delikatny smak. Wódka dostępna jest w dwóch wersjach – czarnej butelce o 45% zawartości alkoholu oraz matowo-białej o mocy 40%. Jej receptura oparta jest na spirytusie powstającym w unikalnej w Europie technologii, która pozwala na osiągnięcie kryształowo czystego i mocnego alkoholu.
Wcześniej w podobny sposób przekazana nam została informacja o pojawieniu się na rynku nowej wódki Kazimierz Wielki. Wtedy fakt ten zakomunikował redakcji "Handlu" rycerz.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.