Hebe w Radomiu

Nowa drogeria sieci została otwarta 23 marca w Galerii nad Potokiem przy ul. Struga 73.

Jest to trzeci sklep sieci w tym mieście.

Hebe to drogeria oferująca szeroki kosmetyczny asortyment, w tym produkty dostępne na wyłączność, m.in. Gosh, P2, Bandi, Purederm, Nacomi, Benton, Halloween czy Desigual. Ma szeroką ofertę kosmetyków profesjonalnych i dermo, a także produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. markę Hebe Professional.

Z okazji otwarcia sieć przygotowała promocje oraz bony dla nowych posiadaczy karty lojalnościowej.

Klienci nowej drogerii mogą skorzystać ze specjalnej oferty – Happy Days – do 40 proc. rabatu przy zakupie wszystkich produktów marek L’Oréal, Garnier, Mixa i Maybelline New York, obowiązującej od 15 do 28 marca. Oferta nie obejmuje zestawów i marki L’Oréal Professionnel. Dodatkowo przy zakupie produktów marek objętych promocją Happy Days za minimum 50 zł, róż rozświetlający lub kosmetyczkę będzie można kupić za 1 grosz. Produkt do odebrania przy kasie.

Oprócz tego, z okazji otwarcia drogerii wiele innych produktów dostępnych jest w bardzo atrakcyjnych cenach. Oferta obowiązuje w dniach 23-26 marca i prezentowana jest w dedykowanej ulotce, z którą można zapoznać się m.in. na stronie www.hebe.pl.

Ponadto każdy kto w dniu otwarcia drogerii Hebe w Radomiu założy kartę lojalnościową i zrobi zakupy za minimum 50 zł, otrzyma przy kasie bon o wartości 10 zł na kolejne zakupy. Bon będzie można zrealizować od 30 marca do 2 kwietnia, przy zakupach za minimum 20 zł.

W Radomiu funkcjonują również drogerie Hebe w Centrum M1 przy ul. Grzecznarowskiego 28 i w Galerii Słonecznej przy ul. Bolesława Chrobrego 1.

Właścicielem rozwijanych w Polsce od 2011 r. drogerii Hebe jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Joanna Hamdan 7163 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }