Dziadek do orzechów dla Marie Brizard Wine & Spirits

Agencja przedłuża współpracę z producentem na kolejny rok.

Firma Marie Brizard Wine & Spirits podpisała z agencją kontrakt na obsługę stałą na 2018 r.

Dziadek do orzechów zajmie się działaniami reklamowymi w internecie dla marek Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress Powered by Sobieski. Agencja w ubiegłym roku prowadziła już komunikację tych marek na Facebooku. Nowa umowa jest przedłużeniem działań o kolejny rok.

Największe wyzwania dla agencji stanowi rebranding marki Sobieski Vodka. Dziadek do orzechów jest odpowiedzialny za wprowadzenia na rynek nowej butelki popularnej wódki. Do jego zadań należeć będzie także planowanie i zakup mediów.

Joanna Hamdan 7159 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }