Unilever Polska. Big Milk Intense

To nowa, intensywna w smakach linia lodów.

Na nadchodzący sezon, Algida przygotowała nową linię lodów – Big Milk Intense. Są to 3 warianty impulsowe (Choco, Fruit, Toffi) oraz 3 warianty familijne (Czekoladowe, Truskawkowe, Bakaliowe). Nowa linia wyróżnia się tym, że do lodów ze świeżego mleka została wkręcona duża ilość dodatków.

Impulsowe Big Milki Intense, to w zależności od wariantu, lody połączone z sosami: czekoladowym, truskawkowym lub toffi, oblane chrupiącą polewą.

Podobnie jest w przypadku wariantów familijnych. Lody ze świeżego mleka zostały połączone z dodatkami. I tak wariant czekoladowy zawiera sos czekoladowy oraz kawałeczki czekolady. W wariancie truskawkowym znajduje się sos truskawkowy, a także duże kawałeczki truskawki. Wariant bakaliowy, to lody ze świeżego mleka, połączone z dużą ilością bakalii i orzechów.

W nadchodzącym roku Big Milk otrzyma bardzo mocne wsparcie.

Kampania ATL: w telewizji i digitalu, w tym też w social mediach. Dodatkowo producent kontynuuje promocję patykową, w której nagrodą jest aż 3 miliony Big Milków Choco Intense – promocja potrwa od maja, aż do końca września. Dodatkowo linia familijnych lodów Big Milk Intense otrzyma wsparcie promocją „Spróbuj nowego Big Milka Intense w pudełku za darmo!” Wystarczy kupić dowolne opakowanie lodów Big Milk intense i zarejestrować swój paragon na stronie www.sprobujbigmilka.pl ,a Big Milk zwróci pieniądze za zakup lodów aż 30 tys. konsumentów. Promocja trwa od lutego, aż do końca lipca.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }