Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Arbuzowe lato według Somersby

Marka z portfolio Carlsberg Polska ponownie zaprasza do świata, w którym nie można się nudzić.

Tym razem zachęca do sprawiania sobie małych przyjemności z wyjątkowym wariantem smakowym – Somersby Watermelon.

Nowe Somersby Watermelon to aromatyczny napój piwny z charakterystycznymi delikatnymi bąbelkami. Marka tym razem sięgnęła po orzeźwiający smak arbuza, który pozwoli konsumentom cieszyć się latem cały rok.

Premierę nowego wariantu wspiera wielokanałowa kampania reklamowa. Konsumenci poznali już nową odsłonę komunikacji w Internecie, która zachęca, by "podkręcać codzienność" z Somersby. Zaplanowane są także: spot tv, akcje promocyjne i silna komunikacja w punktach sprzedaży.

Somersby Watermelon trafi na półki w połowie marca. Dostępny będzie w butelce 0,4 l oraz puszcze 0,5 l. w rekomendowanej cenie 4,69 zł.

Somersby Watermelon to czwarty w portfolio marki wariant smakowy po Somersby Apple, Somersby Blackberry i Somersby Elderflower Lime. 

Joanna Hamdan 6416 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }