Leroy Merlin z kampanią wizerunkową

22 marca ruszyła nowa akcja employer brandingowa sieci pod hasłem "Dołącz do najlepszego zespołu".

To pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Do udziału w niej Leroy Merlin zaprosiło pracowników centrali i sklepów z całej Polski. Wybrane podczas castingu osoby reprezentują różne zawody – od kasjera, czy doradcy klienta poprzez magazyniera po pracowników biurowych w centrali firmy.

Bohaterów kampanii będzie można poznać dzięki nowym materiałom rekrutacyjnym oraz na stronie kariera.leroymerlin.pl, która przy tej okazji również została zaktualizowana. Nagrany w ramach kampanii spot radiowy już niedługo będzie można usłyszeć w całej Polsce, natomiast wyprodukowane filmy zostaną wykorzystane w kampanii on-line, m.in. w mediach społecznościowych. Zgodnie z aktualnymi trendami, kampania 360 stopni, wykorzystuje różne kanały komunikacji oraz stawia na efekt zaskoczenia. Kampania została opracowana przez zespół Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin przy współpracy z firmą HRK.

Leroy Merlin zatrudnia w Polsce ponad 10 tys. pracowników w prawie 60 sklepach zlokalizowanych w dużych i średniej wielkości miastach oraz centrali w Warszawie.

Szczegóły na www.leroymerlin.com i www.kariera.leroymerlin.pl.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }