OEX Cursor: aplikacje raportowe zwiększają sprzedaż

Działania z obszaru shopper marketingu i audytów w punktach sprzedaży coraz częściej wspiera technologia.

Zaawansowane aplikacje raportowe umożliwiają natychmiastowy dostęp do danych z realizowanych akcji, co pozwala skuteczniej monitorować ich efekty - zwracają na to uwagę eksperci z OEX Cursor.

Mobilne systemy raportowe służą do gromadzenia w jednym miejscu informacji – także tych graficznych – dotyczących projektów realizowanych w terenie, często bardzo rozproszonych geograficznie.

Pozwalają więc prowadzić plany pracy zespołów regionalnych, zbierać dane dotyczące przebiegu akcji, wykorzystania materiałów POS, wysokości sprzedaży czy cen produktów. Wspierają także realizację zaawansowanych badań mystery shopper.

Jeden z takich systemów raportowych powstał w firmie OEX Cursor. - Wykorzystujemy go podczas realizacji projektów terenowych m.in. dla WWF, firm z branży FMCG i AGD oraz dużego koncernu tytoniowego – wymienia Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor. - Dzięki rozwiązaniu nasi klienci mają dostęp do danych w czasie rzeczywistym, co umożliwia bieżące reagowanie na informacje z punktów sprzedaży, dotyczące np. dostępności produktów czy działań konkurencji – mówi.

Podkreśla przy tym, że systemy raportowe usprawniają także komunikację ze „strukturą terenową realizującą projekty”. Rozwiązanie opracowane przez OEX Cursor umożliwia więc m.in. dystrybucję materiałów szkoleniowych, informacji dotyczących celów sprzedażowych czy wysokości wynagrodzeń uzyskanych przez personel promocyjny.

Co więcej, osoby zaangażowane w projekt za pośrednictwem aplikacji mogą kontaktować się z przełożonymi i na bieżąco wyjaśniać kwestie dotyczące harmonogramu pracy czy poziomu zrealizowanego celu. Systemy raportowe sprawdzają się przede wszystkim w długofalowych akcjach z udziałem promotorów, konsultantów sprzedaży, hostess i ambasadorów marek.

- Nasze aplikacje raportowe coraz częściej są zintegrowane z systemami klienta. Zawierają opcję geolokalizacji, co pozwala precyzyjnie określić, którego punktu sprzedaży dotyczą informacje – podkreśla Zbigniew Puchała, account director z OEX Cursor. - Dane są odpowiednio zabezpieczone i udostępniane zgodnie z ustalonym z klientem systemem uprawnień, spełniają także kryteria narzucane przez dyrektywę RODO – dodaje.

OEX Cursor jest dostawcą usług biznesowych z obszaru wsparcia sprzedaży. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji złożonych projektów sprzedażowych, budowie i zarządzaniu strukturami handlowymi, merchandisingu oraz promocji i experience marketingu. Dysponuje siecią kilku tysięcy pracowników terenowych. OEX Cursor obsługuje blisko 200 klientów z branży FMCG, przemysłowej, finansowej, telekomunikacyjnej oraz farmaceutycznej.

Katarzyna Pierzchała 2176 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }