Polomarket w Rudzie Śląskiej

Jest to już 20 sklep sieci w województwie śląskim.

Nowa placówka Polomarketu w Rudzie Śląskiej zlokalizowana jest przy ul. Kłodnickiej 89. 

– Po 6 miesiącach budowy otwieramy zupełnie nowy, świetnie zlokalizowany sklep w Rudzie Śląskiej. Obiekt wyróżnia się metrażem - przestronna sala sprzedaży wynosi ponad 700 mkw., a także długą, bo ponad 12-metrową, mięsną ladą tradycyjną - komentuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie. 

Sklep znajduje się w budynku wolnostojącym, przyjaznym dla osób niepełnosprawnych oraz rodziców z wózkami dziecięcymi. Jest on zgodny z aktualnym systemem identyfikacji wizualnej sieci. Działy wyróżnione zostały odpowiednimi kolorami, sala sprzedaży, w tym także regały i lady chłodnicze, jest dobrze oświetlona. Dla klientów przygotowano przestronny parking. Obok sklepu znajdują się również inne punkty usługowe, w tym Pepco, Rossmann, salonik prasowy i sklep medyczny.

W rudzkim sklepie prowadzona będzie sprzedaż zarówno produktów żywnościowych, jak i przemysłowych. W ofercie znajdą się produkty świeże, takie jak warzywa i owoce, nabiał, pieczywo i ciasta oraz porcjowane na życzenie mięso i wędliny. Asortyment urozmaicą produkty marek własnych.

Uroczyste otwarcie sklepu odbędzie się 24 marca o godzinie 8:00. Tego dnia dla klientów sieć przygotowała atrakcje, m.in. słodkie upominki, degustacje wędlin i hot-dogów oraz konkurs "Oszacuj, ile mam w środku!". Zadanie konkursowe polegać będzie na odgadnięciu łącznej wartości produktów wyeksponowanych w przezroczystej urnie na terenie sklepu. Swoją propozycję odpowiedzi może zgłosić każda osoba pełnoletnia, która 24 marca zrobi w nowo otwartym Polomarkecie zakupy za minimum 20 zł. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone o godz. 15:00. Nagrody, czyli bony zakupowe o wartości 500, 100 i 50 zł, otrzyma 21 osób, które poda najbardziej zbliżoną łączną wartość produktów znajdujących się w urnie. Ponadto klienci, którzy w dniu otwarcia wykażą się wiedzą o Polomarkecie, zostaną nagrodzeni paczkami ze słodyczami.

Polomarket to polska sieć supermarketów istniejąca na rynku od 1997 r. Obecnie liczy ponad 280 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski.

Joanna Hamdan 6399 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }