Nowości w menu u Grycana

W lodziarnio-kawiarniach znalazły się cztery nowe propozycje.

Tej wiosny właściciele marki Grycan – Lody od pokoleń zapraszają do lodziarnio-kawiarni na desery lodowe. Wszystkie przygotowywane na indywidualne zamówienie z lodów i sorbetów z owoców produkowanych rzemieślniczymi metodami.

W menu lodziarnio-kawiarni znalazły się cztery nowe propozycje – Deser Malinowe Brownie, Deser Mango, Deser Pistacjowy oraz Deser Bakaliowy.

Deser Malinowe Brownie to połączenie trzech kulek lodów – czekoladowych, stracciatella i sorbetu z malin z gorącym ciastkiem brownie własnej produkcji.

Kompozycję dopełnia bita śmietana, przygotowywany na miejscu w lodziarnio-kawiarni sos z malin oraz waflowa rurka wypiekana i ręcznie zwijana we własnej pracowni cukierniczej.

Deser Mango stanowi połączenie sorbetu z mango i lodów śmietankowych z musem z mango Alfonso, plastrami banana, bitą śmietaną i maślanym "kocim ciasteczkiem" przygotowywanym ręcznie na bazie tej samej rodzinnej receptury, którą stosował ojciec Elżbiety Grycan jako szef pracowni cukierniczej Hotelu Bristol.

Deser Bakaliowy jest natomiast kompozycją lodów bakaliowych i lodów czekoladowych z ubijaną na miejscu śmietaną oraz polewą czekoladową. Całość udekorowana została bezami kawowymi wypiekanymi we własnej pracowni cukierniczej.

Deser Pistacjowy łączy lody pistacjowe i kulkę lodów czekoladowych. Kompozycja udekorowana jest słodką bitą śmietaną, polewą czekoladową oraz pistacjami. Dekorację uzupełniają bezy własnej produkcji.

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu niemal 14 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecnie liczy ona już ponad 150 lokali.

Oferta marki Grycan to ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno tych na bazie śmietanki kremówki, jogurtu naturalnego jak i sorbetów z owoców oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych. Ponadto w sprzedaży detalicznej znajdują się familijne lody tradycyjne w opakowaniach 1100 ml, 900 ml i 500 ml, sorbety w opakowaniach 500 ml, lody jogurtowe w opakowaniach 500 ml oraz lody impulsowe w kubeczku 125 ml z dołączoną łyżeczką. Menu lodziarnio-kawiarni obejmuje również domowe ciasta i torty, rurki z bitą śmietaną, torty lodowo-bezowe, świeżo wyciskane soki i koktajle owocowe oraz kawę.

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }