Carrefour rozwija marketplace i zaprasza nowych dostawców

Detalista, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową carrefour.pl, inwestuje w rozwój oferty.

28 marca wszyscy dostawcy, którzy chcieliby nawiązać współpracę z siecią w modelu Marketplace, mogą wziąć udział w dedykowanym dniu otwartym, który pozwoli im uruchomić nowy kanał sprzedaży i zaoferować wybrane portfolio swoich produktów na platformie Carrefour.

Carrefour.pl w IV kwartale 2017 zanotował 220 proc.-wzrost wizyt na stronie w porównaniu do poprzedniego kwartału. Oprócz artykułów z oferty Carrefour, klienci mogą znaleźć na nim, w ramach modelu Marketplace, produkty non-food niedostępne w sklepach stacjonarnych Carrefour, a pochodzące od zewnętrznych zweryfikowanych sprzedawców.

Carrefour.pl oferuje także swoim partnerom dostęp do kampanii marketingowych, korzystne warunki współpracy, a także możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży, nawet w przeciągu jednego tygodnia.

- Unikalna w Polsce formuła invite marketplace, którą realizuje Carrefour Polska, przynosi korzyści zarówno klientom, jak i naszym partnerom. Kupującym zapewnia różnorodną ofertę, a sprzedającym rozwój i stały dostęp do szerokiej bazy klientów Carrefour – mówi Bożena Nawara-Borek, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

- Od uruchomienia konceptu marketplace w listopadzie ubiegłego roku, oferta produktów na platformie wzrosła o 110 proc., a liczba sprzedających o 53 proc.. Tak dobre wyniki potwierdzają, że działalność w modelu omnikanałowym, łączącym, m.in. sklepy tradycyjne, e-commerce oraz marketplace, jest skutecznym magnesem przyciągającym zarówno klientów, jak i dostawców - dodaje.

Podczas dnia otwartego Marketplace, na który sieć zaprasza wszystkie firmy zainteresowane zyskaniem nowego, kanału sprzedaży, przedstawiciele Carrefour wyjaśnią główne założenia konceptu, zasady współpracy i korzyści związane z przystąpieniem do współpracy w ramach tego modelu.

Szczegółowa agenda oraz formularz zgłoszeniowy dla dostawców dostępny jest pod linkiem: http://www.newsletter.carrefour.pl/landing/event28032018

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Joanna Hamdan 6416 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }