Bracia Sadownicy, czyli nowa marka na rynku

Soki prosto z sadów.

Marka Bracia Sadownicy oprócz świeżych, niewoskowanych jabłek pakowanych w tekturowe tacki, tworzy również soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami z polskich sadów i ogrodów, takimi jak: agrest, pigwa, kwiat bzu, porzeczka czy marchewka.

Pod marką Bracia Sadownicy dostępne są m.in. Tłoczone Jabłko, czyli 100 proc. sok tłoczony na zimno oraz Musujące Jabłko – świeżo tłoczony sok z odrobiną wody i bąbelków.

- W naszych sadach jabłka dojrzewają zgodnie z kalendarzem dyktowanym przez naturę. Osobiście pilnujemy wszystkich procesów i etapów produkcji. Wiemy, że dzięki pasji, doświadczeniu i wiedzy oferujemy doskonałe owoce i przetwory. Wierzymy, że znajdą odbiorców szczególnie wśród osób zapracowanych, żyjących w pędzie, ale przykładających dużą wagę do jakości jedzenia – mówi Adam Jędrzejewski, współtwórca marki Bracia Sadownicy.

Produkty marki Bracia Sadownicy dostępne są już w sklepach takich sieci jak: Biedronka, Makro Cash&Carry, Netto, Kaufland, Intermarche, Piotr i Paweł oraz sklepach detalicznych.

Joanna Hamdan 6416 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }