Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Amundsen odkrywa więcej

Marka z portfolio Stock Polska startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową.

W ramach działań przygotowana została specjalna platforma komunikacyjna i nowe hasło "Odkrywaj więcej". Zapanowano także współpracę z ambasadorami. W marcu na kanałach digitalowych marki wystartuje seria spotów teaserowych promujących nowe założenia komunikacyjne i sylwetkę pierwszego ambasadora.

"Odkrywaj więcej" – hasło przewodnie kampanii zachęca do poszukiwań i zasmakowania w zdobywaniu coraz to nowych doświadczeń i wrażeń.

Nowa platforma komunikacyjna to propozycja dla wszystkich, których napędza poszukiwanie. Jest to zarazem kolejny etap wzmacniania wizerunku wódki Amundsen na polskim rynku i podkreślenia jej inspirującego charakteru.

- W tym celu nawiązaliśmy współpracę z trzema osobowościami podróżniczymi. Chcemy opowiedzieć o świecie marki poprzez porywające historie naszych ambasadorów a wielkie odkrycia przenieść na codzienne eksplorowanie tego, co nieznane. Pionierskość, męskość i podejmowanie nowych wyzwań to główne aspekty, na których będziemy skupiać się w komunikacji do konsumenta, mówi Bartosz Paśko, junior brand manager marki Amundsen.

Pierwszą aktywacją w ramach kampanii był konkurs konsumencki: "Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka", w którym nagrodą główną za podzielenie się swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii.

W ramach całorocznej kampanii przygotowana została dedykowana strona: www.odkrywajwiecej.pl, nowa identyfikacja graficzna, konkursy i aktywacje konsumenckie. Działania obejmą nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia oraz wsparcie PR. działania potrwają do końca 2018 r.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }