W Jysk zwrot bez ograniczeń czasowych

Od 1 marca Jysk umożliwia zwrot produktów bez ograniczeń czasowych. To nie wszystko. Jeśli klient nie będzie miał dowodu zakupu, towar także zostanie przyjęty. Dotyczy to zarówno produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym, jak i online.

Nowa polityka zwrotów to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy w ankiecie przeprowadzonej przez Jysk wśród 15 tysięcy respondentów w 12 krajach w Europie, wyraźnie wskazywali, że łatwy i prosty zwrot jest kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze sklepu, w którym dokonują zakupów. 

Klienci chcą jednocześnie swoją sprawę w sklepie rozwiązać szybko i bezproblemowo. Jysk zdecydował się im to umożliwić - za towary z dowodem zakupu zwracana będzie gotówka, w pozostałych przypadkach możliwy będzie zwrot na kartę podarunkową lub wymianę na inny towar.

- Naszym celem jest ułatwienie zwrotu dla klienta, ale także ułatwienie pracy naszym pracownikom. Jednocześnie rozumiemy, że może on zmienić zdanie lub opinię na temat zakupionego towaru, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze większe uproszczenia zwrotów – podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska.

Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu”. Jej założycielem jest Lars Larsen, który w 1979 r. otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Arhus.

W Polsce Jysk działa od 18 lat. W ponad 200 sklepach rocznie zakupy robi ponad 11,5 miliona rodaków. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. W Polsce Jysk zatrudnia ponad 2 200 osób.

Ilona Mrozowska 2630 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }