Bella Ideale w kampanii

Od połowy marca do końca kwietnia potrwa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż ultracienkich podpasek i wkładek higienicznych z portfolio TZMO.

Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w TVN oraz kanałach należących do Grupy TVN.

Dodatkowo zaplanowana została emisja reklam w najpoczytniejszych tytułach prasy kobiecej, a także przewidziano promocję linii podczas najbliższej edycji kobiecych wieczorów – Ladies Night – które odbywają się w kinach Cinema City.

Przed wybranymi premierami kinowymi z pasma kobiecego zostanie także wyemitowany 30 sekundowy spot reklamowy.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }