Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

#AbsolutnaWiosna w Kalifornii!

Marka z portfolio Wyborowa Pernod Ricard ogłosiła konkurs dla pełnoletnich miłośników muzyki i festiwalowych inspiracji.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zrobić jedno z dwóch zadań.

Pierwsza z możliwości to publikacja publicznego zdjęcia, gif’u albo filmiku jako odpowiedzi na modowe inspiracje festiwalowe oraz orzeźwiający zielony kolor limonki z dodaniem w opisie publikacji #AbsolutnaWiosna. Druga to wysłanie zgłoszenia konkursowego z interpretacją hasła #AbsolutnaWiosna.

Do wygrania wyjazd do Kalifornii na weekend 20-22 kwietnia na Coachella Valley Music and Arts Festival (wraz z przelotem i pobytem) oraz 60 kodów uprawniających do dostępu do aplikacji Tidal przez 90 dni.

Konkurs trwa do 27 marca i jest kierowany do osób pełnoletnich i wsparty jest działaniami digitalowymi.

Szczegóły na www.absolutnawiosna.pl.

Joanna Hamdan 6399 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }