Kolporter bardziej komunikatywny

Firma uruchomiła bezpłatny portal dla sprzedawców.

Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal, który ma ułatwić komunikacje ze swoimi kontrahentami.

Jego użytkownicy mają m.in. pełen dostęp do informacji o dostawach tytułów i zwrotach, mogą zamawiać dodatkowe tytuły, monitorować swoje płatności, przygotowywać przelewy i oczywiście komunikować się z Biurem Obsługi Klienta Kolportera.

– Funkcjonalny i intuicyjny portal zdecydowanie ułatwia i przyspiesza komunikację kontrahentów z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprzedawcy bez trudu znajdą w nim wszystkie niezbędne informacje dotyczące sprzedaży i rozliczeń, szybko mogą się też z nami skontaktować praktycznie w każdej sprawie dotyczącej ich punktu sprzedaży. Co istotne – wszyscy kontrahenci mogą korzystać z niego całkowicie bezpłatnie – mówi Michał Zbytek, dyrektor pionu sprzedaży Kolportera. 

Stopniowe wdrażanie portalu rozpoczęło się w 2017 r. Obecnie mogą korzystać z niego wszyscy kontrahenci, którym Kolporter dostarcza prasę. Portal znajduje się na stronie portaldlaklienta.kolporter.com.pl, ale dostęp mają do niego tylko zalogowani użytkownicy. Żeby uzyskać login i hasło kontrahent powinien się zgłosić do Oddziału Kolportera, ponieważ zgodnie z „Ustawą o ochronie danych osobowych” niezbędna jest pisemna zgoda użytkownika.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Zarządza siecią ok. 900 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju parwie tysiąc osób.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }