Tesco stawia na produkty roślinne

Największa grupa supermarketów w Wielkiej Brytanii, wprowadza do swoich sklepów nową propozycję dla wegan pod szwedzką marką Oumph!

Produkty tej marki sprzedawane są w Skandynawii od 2015 r. Teraz Tesco wprowadza ją na rynek brytyjski. Jest to odpowiedź detalisty na duże zapotrzebowanie klientów na żywność pochodzenia roślinnego.

Tesco twierdzi, że w ciągu ostatniego roku popyt na mrożone produkty mięsne zwiększył się o ponad 70 proc., podczas gdy sprzedaż schłodzonych wegetariańskich dań gotowych i substytutów mięsa wzrosła o 30 proc.

W odpowiedzi na ten trend, detalista zwiększył ofertę produktów wegańskich pod marką własną, włączając w to wprowadzenie w styczniu na rynek produktów roślinnych Wicked Kitchen.

Oumph! jest alternatywą dla osób nie jedzących mięsa. Produkty oparte są na składnikach roślinnych (między innymi soi) w połączeniu z organicznymi ziołami i przyprawami. Nie zawierają glutenu, nabiału i orzechów. Są źródłem białka, błonnika, żelaza oraz kwasu foliowego.

Pod marką Oumph!, Tesco będzie sprzedawać Oumph! Chunk, Oumph! BBQ Pulled Oumph! i Oumph! Kebab Spiced.

Produkty będą dostępne w prawie 400 sklepach w Wielkiej Brytanii, w cenie 3,49 funta za opakowanie.

Joanna Hamdan 6416 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }