Pedigree i perfekcyjne zdjęcie z psem

Marka z portfolio Mars Petcare wprowadza na rynek gadżety fotograficzne.

Marka Pedigree wprowadziła na rynek SelfieStix – niewielki klips umożliwiający przymocowanie przysmaku Pedigree Dentastix do górnej części każdego telefonu komórkowego, co ułatwi opiekunom psów wykonanie im super selfie.

Nowy SelfieStix, stworzony przez agencję reklamową BBDO, jest głównym elementem kampanii Pedigree Dentastix, prowadzonej pod hasłem "Czystość zbliża". Jej celem jest zapewnienie miłośnikom psów niezawodnego sposobu na zbliżenie się do swoich pupili.

W ramach globalnej kampanii, marka Pedigree i agencja reklamowa BBDO stworzyły także mobilną aplikację Pedigree SelfieStix, pozwalającą nadać zdjęciom nowy niepowtarzalny wymiar. Aplikacja wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy psów, co umożliwia dodawanie różnych zabawnych filtrów. Psy mogą zyskać zabawny wygląd policjanta, kucharza, przewodnika safari lub nawet kota. Wystarczy użyć aplikacji wraz z klipsem SelfieStix, by w łatwy sposób móc się podzielić z rodziną i przyjaciółmi idealnymi zdjęciami. Aplikacja dostępna jest w App Store i Google Play.

Konsumenci mogą zdobyć swój własny klips SelfieStix, zakupując specjalnie oznaczone opakowanie przysmaków Pedigree Dentastix między innymi w wybranych sklepach sieci: Auchan, Carrefour, Intermarche, Leclerc, Netto, Polomarket, Rossmann, Tesco, Żabka. Zestawy promocyjne Pedigree Dentastix dostępne są również w sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo, Zoo Karina na Pomorzu, sieci marketów RCMB "Majster", obecnych w południowo-wschodniej Polsce. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.

Kampania Pedigree SelfieStix obejmuje reklamę, działania w internecie i social mediach, promocję w punktach sprzedaży, a także współpracę z infuencerami. W ramach wsparcia kampanii, influencerzy przygotowali angażujące materiały z wykorzystaniem selfie, zachęcając swoich fanów do dzielenia się z nimi ich własnymi zdjęciami z psami.

Joanna Hamdan 6824 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }