Nestle Polska. Nescafe Gold

Z dodatkiem kawy mielonej.

Nescafe - wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów - przedstawia nową Nescafe Gold.

Nowa kawa swój głęboki smak i bogaty aromat zawdzięcza innowacyjnej recepturze z dodatkiem kawy mielonej.

Teraz dostępna w nowych, eleganckich opakowaniach: 200 g, 100 g i 2 g.

Towarzyszyć jej będzie silne wsparcie marketingowe (telewizja, digital, prasa oraz POS).

Joanna Hamdan 7163 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }