"Rodzinne gotowanie? To kulinarne wyzwanie"

Pod takim hasłem marka Princes ozpoczyna kolejną edycję konkursu konsumenckiego.

Konkurs ma zachęcić konsumentów do odkrywania walorów produktów marki Princes poprzez wspólną zabawę rodziców i dzieci w trakcie gotowania.

Mechanika aktywacji została tak skonstruowana, aby zwiększyć sprzedaż tuńczyka marki Princes. Każda zakupiona puszka tuńczyka pozwoli konsumentom na udział w konkursie i daje szansę wygranie jednej z aż 500 rodzinnych nagród. Podobny mechanizm zrealizowany w ubiegłorocznej edycji przyniósł niezwykle wysokie wyniki.

Tegoroczna akcja promocyjna produktów marki Princes zakłada wielokanałową, szeroką kampanią reklamową: w internecie (w tym w kanałach social media i w blogosferze), prasie oraz wsparcie reklamowe w punktach sprzedaży.

Konkurs potrwa od 15 marca do 30 czerwca.

Szczegóły na www.konkurstunczyk.eu

Joanna Hamdan 6824 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }