Nicki Pedersen i N’Gine

W sezonie żużlowym 2018, nowy ambasador marki z portfolio Food Care wystartuje w polskiej Ekstralidze w drużynie Grupy Azoty Unii Tarnów.

Nierozerwalnie związana z męskim światem motoryzacji marka napoju energetycznego N’Gine zaprosiła do współpracy żużlowca Nickiego Pedersena, który utożsamia jej wartości. N’Gine to synonim siły i rywalizacji, paliwo napędowe w codziennym wyścigu do mety i życia na wysokich obrotach - dodaje mocy, gdy spada poziom energii i potrzebne jest dodatkowe wsparcie.

Na rynku dostępna będzie nowa puszka z wizerunkiem Nickiego Pedersena, dodatkowo marka zapewni wsparcie działaniami in-store, w tym silną obecność dedykowanych materiałów POS. N’Gine jest także oficjalnym sponsorem Speedway Euro Championship - prestiżowych zawodów w kategorii „czarnego sportu”.

Należąca do firmy Food Care marka napoju energetycznego, wspiera osoby prowadzące intensywny tryb życia i od wielu lat współpracuje z najlepszymi sportowcami - N’Gine promował polski kierowca Formuły 1 - Robert Kubica.

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }