Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Chce się Ż" powraca

Rusza nowa odsłona kultowej już kampanii w której marka inspiruje Polaków do korzystania z życia.

Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych

Marka Żywiec od 2015 roku w kampanii "Chce się Ż" opowiada o polskim apetycie na życie, o ciągłym nienasyceniu i czerpaniu z życia więcej. Swoją komunikację kieruje do konsumentów otwartych na nowe doświadczenia, ceniących w markach autentyczność i kreatywność.

Marka w swojej najnowszej reklamie po raz kolejny pokazuje bohaterów, mających coś autentycznego do powiedzenia. Kieruje nimi ciekawość i nieoczywiste podejście do Ż. Podwodni hokeiści, łowcy burz czy zawodnicy sumo, pomimo swojej „niezwykłości” przekazują uniwersalne hasła, a puentą tegorocznego filmu jest hasło "Przed Tobą całe Ż".

Joanna Hamdan 7159 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }