Auchan kontynuuje rebranding we Francji

Detalista właśnie ponownie otwiera dwie placówki w Paryżu.

Placówki zlokalizowane w Châtillon-sous-Bagneux i Antony-Pascal w jednej z paryskich dzielnic Hauts-de-Seine zostały odnowione i zmieniły szyld z Simply Market na Auchan Supermarché.

Supermarkety będą teraz oferować klientom rozszerzoną ofertę i duży wybór produktów spożywczych przygotowywanych na miejscu.

Krok ten jest częścią programu Auchan Retail, którego celem jest stworzenie jednej marki w obrębie całej sieci we Francji, a także na rynkach zagranicznych.

W sumie 177 francuskich supermarketów zmieniło już nazwę na Auchan Supermarché. Jak zapowiada detalista do czerwca wszystkie 280 sklepów we Francji zostanie odnowionych i zyska nowy szyld.

Firma twierdzi, że program pozwoli jej stać się "multiformatowym detalistą", działającym pod wspólną marką we wszystkich krajach, w których jest obecny.

Źródło: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 7163 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }