Auchan kontynuuje rebranding we Francji
Detalista właśnie ponownie otwiera dwie placówki w Paryżu.
Placówki zlokalizowane w Châtillon-sous-Bagneux i Antony-Pascal w jednej z paryskich dzielnic Hauts-de-Seine zostały odnowione i zmieniły szyld z Simply Market na Auchan Supermarché.
Supermarkety będą teraz oferować klientom rozszerzoną ofertę i duży wybór produktów spożywczych przygotowywanych na miejscu.
Krok ten jest częścią programu Auchan Retail, którego celem jest stworzenie jednej marki w obrębie całej sieci we Francji, a także na rynkach zagranicznych.
W sumie 177 francuskich supermarketów zmieniło już nazwę na Auchan Supermarché. Jak zapowiada detalista do czerwca wszystkie 280 sklepów we Francji zostanie odnowionych i zyska nowy szyld.
Firma twierdzi, że program pozwoli jej stać się "multiformatowym detalistą", działającym pod wspólną marką we wszystkich krajach, w których jest obecny.
Supermarkety będą teraz oferować klientom rozszerzoną ofertę i duży wybór produktów spożywczych przygotowywanych na miejscu.
Krok ten jest częścią programu Auchan Retail, którego celem jest stworzenie jednej marki w obrębie całej sieci we Francji, a także na rynkach zagranicznych.
W sumie 177 francuskich supermarketów zmieniło już nazwę na Auchan Supermarché. Jak zapowiada detalista do czerwca wszystkie 280 sklepów we Francji zostanie odnowionych i zyska nowy szyld.
Firma twierdzi, że program pozwoli jej stać się "multiformatowym detalistą", działającym pod wspólną marką we wszystkich krajach, w których jest obecny.
Źródło: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan
6399 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze