Braun z nowymi ambasadorami
Marka z portfolio Procter & Gamble zyskała trzech piłkarzy - Raphaëla Varane (Real Madryt), Erica Diera (Tottenham Hotspur) i i Romana Zobnina (Spartak Moskwa).
W ramach kampanii Braun, Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin podejmą wyzwanie precyzyjnego golenia przy użyciu golarki Braun Series 3 ProSkin. Braun nawiązał także współpracę z EA Sports, więc aby utrudnić rywalizację, gwiazdy piłki nożnej podczas golenia zagrają w Need for Speed na smartfonach.
Tematem kampanii Braun są codzienne wyzwania, które na swojej drodze spotykają mężczyźni na całym świecie. Akcja ma na celu zmotywować ich do przekraczania własnych granic i pokonywania przeszkód.
Kampania dedykowana jest golarkom Braun Series 3 ProSkin i urządzeniom do stylizacji.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze