Braun z nowymi ambasadorami

Marka z portfolio Procter & Gamble zyskała trzech piłkarzy - Raphaëla Varane (Real Madryt), Erica Diera (Tottenham Hotspur) i i Romana Zobnina (Spartak Moskwa).

Europejscy piłkarze będą promować golarki Braun Series 3 oraz zestawy do strzyżenia i trymery do zarostu, narzędzia zaprojektowane tak, aby znacznie skrócić czas golenia i pozwolić mężczyznom skupić się na tym, co naprawdę ważne.

W ramach kampanii Braun, Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin podejmą wyzwanie precyzyjnego golenia przy użyciu golarki Braun Series 3 ProSkin. Braun nawiązał także współpracę z EA Sports, więc aby utrudnić rywalizację, gwiazdy piłki nożnej podczas golenia zagrają w Need for Speed na smartfonach.

Tematem kampanii Braun są codzienne wyzwania, które na swojej drodze spotykają mężczyźni na całym świecie. Akcja ma na celu zmotywować ich do przekraczania własnych granic i pokonywania przeszkód.

Kampania dedykowana jest golarkom Braun Series 3 ProSkin i urządzeniom do stylizacji.

Joanna Hamdan 7163 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }