Danone. Danio dwie warstwy

Pyszna nowość wśród serków homogenizowanych.

Nowość od Danio to serek o smaku śmietankowym, pod którym kryje się pyszna warstwa w trzech wariantach smakowych: : z jagodami, truskawkami i sosem karmelowym.

Wprowadzenie produktu będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, digital i punktach sprzedaży pod hasłem "Odkryj drugą warstwę".

Nowość Danio to pożywna przekąska, która zachwyci swoją kremowością. Serek przyciągnie uwagę także oryginalnymi dla Danio okrągłymi opakowaniami.
Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }