Galeria Łomianki kontynuuje zmiany

Nowa nazwa i logo mają na celu podkreślenie zarówno modowego charakteru galerii, skierowanie działań na promocję najemców, jak również wzmocnienie jej przewagi wizerunkowej.

- Pozycjonowanie galerii opiera się na bliskości natury - Kampinoskiego Parku Narodowego - oraz na jej kameralnym, przyjaznym charakterze. Działamy w myśl zasady „sąsiedztwo zobowiązuje”. Dotyczy to zarówno środowiska naturalnego- Kampinoskiego Parku Narodowego oraz Doliny Wisły, jak lokalnej społeczności  - mówi Hanna Gailitis, manager ds. zarządzania nieruchomościami i marketingu Galerii Łomianki.

Bliskość natury przejawia się zarówno w logotypie i aranżacji Galerii Łomianki, jak również w proekologicznym funkcjonowaniu obiektu. Koncepcja graficzna nowego logo i naturalne kolory tworzą spójną identyfikację wizualną. We wnętrzu obiektu również nie brakuje nawiązań do natury – w odświeżonym koncepcie pojawia się dużo drewna i zieleni, liczne donice z kwiatami, a także graficzne motywy roślinne.

 W Galerii Łomianki powstała zielona strefa relaksu z kanapami i siedziskami oraz udogodnieniami umożliwiającymi pracę z laptopem. W obiekcie wybudowana została także strefa restauracyjna, zgodna z nową identyfikacją, odświeżone zostały również łazienki oraz korytarze, w których pojawiły się, drewniane designerskie ławki.

W centrum znajduje się ładowarka do samochodów elektrycznych, ławka wyposażona w baterie słoneczne, punkt zbiórki plastikowych nakrętek czy hotel dla ptaków, owadów i płazów, którym opiekują się uczniowie pobliskiej szkoły. Natomiast na zewnątrz obiektu jest źródełko z uzdatnioną do picia wodą, przystosowane także dla zwierząt.

Z kolei z myślą o tych najmłodszych powstały trzy place zabaw – dwa wewnętrzne oraz zewnętrzna strefa dla dzieci (otwarta również po godzinach funkcjonowania galerii). Dla starszych przygotowana została "Współpracownia", czyli darmowa przestrzeń coworkingowa, w której można swobodnie popracować, czy odbyć spotkanie biznesowe. Jeden ze swoich lokali Galeria Łomianki oddała w ręce artystów, gdzie zobaczyć można prace okolicznych twórców.

- Ze względu na lokalny charakter obiektu, jesteśmy otwarci na wszelkie inicjatywy społeczne – chętnie współpracujemy z lokalnymi szkołami, fundacjami i organizacjami, wspieramy rozwój kultury i sztuki. Czujemy się odpowiedzialni za jakość oferty, jaką kierujemy do naszych klientów i to oni sami pomagają nam ją tworzyć – Hanna Gailitis Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Galerii Łomianki.

Galeria Łomianki znajduje się tuż przy Kampinoskim Parku Narodowym. Można tu znaleźć kilkadziesiąt modowych butików popularnych, cenionych marek, punkty usługowe i hipermarket Auchan.

Joanna Hamdan 6664 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }