Lody Grand i Lodowe Finezje

PPL Koral - producent lodów z Nowego Sącza - w tym sezonie mocno wesprze te dwie marki.

Kampania reklamowa wystartuje z końcem marca i będzie miała  odsłony w telewizji, internecie oraz radiu, gdzie będzie emitowany nowy spot dla marki Grand Gold.

Na początek kwietnia planowany jest zaś konkurs konsumencki "Grand błogie chwile”, który dotyczył będzie lodów Grand oraz Grand Gold. Konkurs wsparty będzie kampanią w internecie i materiałami POS.

Kolejną nowością z półki premium będzie Lodowa Finezja w opakowaniach familijnych. Lodowa Finezja to deser ze śmietanką, z polskimi owocami oraz czekoladą. Będzie dostępny w czterech smakach z owocami oraz w odsłonie z czekoladą belgijską.

Sprzedaż lodów Koral wsparta będzie kampanią reklamową spotu skierowanego do młodzieży oraz działaniami w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Markę Bracia Koral – Lody jak Dawniej promować będzie spot o rodzinnym, zgodnym ze strategią marki, charakterze.

Joanna Hamdan 6685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }