Helio w wielkanocnej kampanii

Firma będzie kontynuować działania reklamowe w najefektywniejszych i najbardziej zasięgowych kanałach komunikacji.

Producent bakalii Helio, po bardzo udanej i intensywnej kampanii bożonarodzeniowej, szykuje się już do Świąt Wielkanocnych.

Firma będzie kontynuować działania reklamowe w najefektywniejszych i najbardziej zasięgowych kanałach komunikacji. To już kolejny rok z rzędu kiedy sprzedaż produktów Helio wspierana jest tysiącami emisji w czołowych ogólnopolskich stacjach TV i starannie dobranych kanałach tematycznych.

Istotną przewagą konkurencyjną marki Helio jest także intensywna komunikacja promocyjna w prasie konsumenckiej, w szczególności w wysokonakładowych tytułach kobiecych. Marka inwestuje także w ogólnopolskie kampanie outdoorowe, a także różnorodne kampanie w internecie, w tym social media.

W kampanii Wielkanocnej zostanie wykorzystany m.in. kanał HELIO- Bakaliowe Klimaty na plaformie Youtube oraz w SM- na FB i IG.

Ponadto, jako ciekawostkę warto dodać, że w 2018 roku Helio uda się w podróż w podniebne przestworza- film reklamujący linię bakalii bez konserwantów Helio Natura będzie wyświetlany w samolotach Polskich Linii Lotniczych LOT w systemie rozrywki pokładowej. Przekąskowe bakalie Helio dostępne są bowiem w sprzedaży narodowego przewoźnika już od 2017 roku.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }