Mondelez zabiega o nowych konsumentów

Wprowadzając na rynek BelVitę Soft Bakes producent chce poszerzyć grupę kupujących produkty z kategorii ciastek pożywnych.

Od początku tego roku Mondelez buduje dystrybucję nowości. BelVita Soft Bakes to ciastka miękkie w impulsowych opakowaniach, w dwóch wersjach smakowych: 50-g Red Berries z ziarnami zbóż i żurawiną oraz 50-g Plain, z ziarnami.

Jak podkreśla Krzysztof Dłużniewski, brand manager Lubisie i BelVita w firmie Mondelez, w kategorii ciastek pożywnych są głównie produkty kruche. Taka też była dotąd oferta marki. W opakowaniach impulsowych kruchych ciastek były cztery ich sztuki. Wprowadzenie na rynek miękkich ciastek poszerzy zdaniem Dłużniewskiego grupę konsumentów sięgających po te produkty i zbuduje nową subkategorię.

Od marca rusza silna - jak zaznacza Dłużniewski - kampania marketingowa, w telewizji, prasie i internecie, szczególnie na Facebooku, gdzie przewidziano ok. 60 mln wyświetleń. Działania w sklepach producent zaplanował na kwiecień. Do konsumentów w ramach akcji samplingowej ma trafić ok. 0,5 mln sztuk ciastek.

W czerwcu - lipcu Mondelez planuje wprowadzenie na rynek dużych opakowań BalVity Soft Bakes.

Barbara Mikusińska 726 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }